Субота, 2024-05-18, 8:21 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 32
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Інформатика

Каталог статей

Головна » Статті » 4. Архітектура комп’ютерів (17) » Структура персонального комп'ютера

“Робота з поштовим клієнтом”
Практична робота :
"Робота з поштовим клієнтом”

Мета.
Навчальна. Навчитися надсилати, отримувати й перенаправляти повідомлення, використовувати шаблони повідомлень, розміщувати повідомлення у папках, видаляти повідомлення, керувати обліковими записами.
Розвиваюча. Розвивати комунікативність учнів.
Виховна. Виховувати культуру веб-листування.

Матеріали для роботи з учнями:
Тест "Робота з поштовим клієнтом”
Вікіпедія. Outlook Express

План
1.Актуалізація опорних знань.
2.Робота з поштовим клієнтом.
3.Практична робота №9: "Робота з поштовим клієнтом”
4.Типові запитання.
5.Домашнє завдання.

Хід роботи

1. Актуалізація опорних знань.
Практичне опитування:
Які дії потрібно зробити, щоб зареєструвати електронну скриньку?
Як приєднати до листа вкладений файл, якого формату може бути цей файл?
З якою метою потрібно писати тему до листа?
Що таке смайлик? Навіщо їх використовують при листуванні?
Що таке електронний підпис?

2. Робота з поштовим клієнтом Outlook Express.
Outlook Express — застосунок для роботи з електронною поштою і групами новин від компанії Microsoft. Outlook Express поставляється у складі операційних систем Windows починаючи з Windows 95 OSR 2.5, Windows NT, а також разом з браузером Internet Explorer починаючи з версії 4.0. Існують також варіанти Outlook Express для «класичних» версій Mac OS. Назва Outlook Express натякає, що ця програма є «полегшеною» версією Microsoft Outlook — органайзера від Майкрософту, який також містить функції роботи з електронною поштою. Насправді між цими двома програмами мало спільного. Крім того, Outlook, на відміну від Outlook Express, не має функцій для роботи з групами новин.

[img]http://https://docs.google.com/document/pubimage?id=1XNi6MiHqlZ1PloePfdn0jjoDK939y2WuDJ-OmTdt9yw&image_id=1VpEC-AHSgdWM6t5vA6jZAnovSBZYkFE[/img]

Для налаштування Outlook Express запускаємо програму (проходимо пуск-програмы- Outlook Express), заходимо в меню «Сервис» (у лівому верхньому куті програми) та вибираємо пункт «Учетные записи…». Відкриється вікно «Учетные записи в Интернете», у якому тиснемо кнопку «Добавить» та вибираємо пункт «Почта…». Далі треба відповідати на запитання програми:
Выводимое имя - ввести своє прізвище та ім'я або тільки ім'я
Электронная почта - ввести адресу електронної пошти
Сервер входящих сообщений - POP3
Сервер входящих сообщений (POP3 IMAP или HTTP) - pop.mail.ru
Сервер исходящих сообщений (SMTP) - smtp.mail.ru
Учетная запись - ввести адресу електронної скриньки
Пароль - ввести пароль доступу до електронної скриньки
Запомнить пароль - "+”
Использовать безопасную проверку пароля - "-”
Для відправки/отримання листів в Outlook Express служить кнопка «Доставить почту» (вверху вікна програми).
Керування вказаними вище поштовими клієнтами здійснюється за допомогою кнопок, функції кожної з яких підписані (інформація з’являється при наведенні на кнопку курсору миші), тому розібратися з цим зможе кожен самостійно.

3. Практична робота : "Робота з поштовим клієнтом”.
Дотримуйтесь правил техніки безпеки з ком’ютером та етикету електронного листування!
Створіть з використанням поштового клієнта Outlook Express шаблон листа з такими значеннями властивостей: колір тла - сріблястий, шрифт - Bookman Old Style, розмір 12, колір Розовый, жирний, ширина полів - 10 пікселів, назва Урок_Прізвище (Див. зразок представлений нижче)(Скріншот 1).

Щоб створити шаблон листа з заданими значеннями властивостей потрібно зайти в програму Outlook Express, натиснути меню "Создать”. У вікні, що відкриється вибрати меню "Формат” - "Использовать бланк” - "Другие бланки” - "Создать” та виконати налаштування шаблону листа.

Ви молодий художник України Анна Хандожко. Вам потрібно запросити своїх друзів персональну на виставку. Створіть лист-запрошення згідно представленого нижче зразка. Вставте фото (закачайте з сайту Анни Хандожко), розділову лінію, посилання на сторінку "Творчість”, виставте високу важливість листа. Підготуйте лист до пересилки трьом друзям (Скріншот 2).

Перешліть вчителю інформатики лист під назвою "П/р№9_Прізвище_І”, до якого приєднайте щойно створені скріншоти. У листі вкажіть відмінність поштового сервера від клієнта електронної пошти.

[img]http://https://docs.google.com/document/pubimage?id=1XNi6MiHqlZ1PloePfdn0jjoDK939y2WuDJ-OmTdt9yw&image_id=1bz5T1AuzFrZw-inNuyfy28-zZlNiuJU[/img]

[img]http://https://docs.google.com/document/pubimage?id=1XNi6MiHqlZ1PloePfdn0jjoDK939y2WuDJ-OmTdt9yw&image_id=1lHGdotCdieOR3D8MibmZAEBrhQEhkf8[/img]

[img]http://https://docs.google.com/document/pubimage?id=1XNi6MiHqlZ1PloePfdn0jjoDK939y2WuDJ-OmTdt9yw&image_id=13d9kZya307Kfp27mxPd01ovWf3TTAVg[/img]

4. Типові запитання.
Назвіть відомі Вам поштові клієнти.
Вкажіть відмінність поштового сервера від клієнта електронної пошти.
За допомогою яких протоколів здійснюється прийом пошти.
Особливості поштового клієнта Outlook Express.
Як вставити посилання на веб-сторінку у листі?
Як вставити малюнок до листа?

5. Домашнє завдання.
Підручник: параграф 3.3.
Тест: "Робота з поштовим клієнтом”

Джерело: https://docs.google.com/document/pub?id=1XNi6MiHqlZ1PloePfdn0jjoDK939y2WuDJ-OmTdt9yw

Урок

"Робота з електронною поштою через веб-інтерфейс"

План

1.Актуалізація опорних знань.
2.Реєстрація електронної скриньки через веб-інтерфейс та робота в ній.
3.Практична робота №8: "Електронне листування через веб-інтерфейс".
4.Типові запитання до уроку.
5.Оголошення домашнього завдання.

Хід уроку

1. Актуалізація опорних знань.

Тестування: "Електронна пошта”

2. Реєстрація електронної скриньки через веб-інтерфейс та робота в ній.
Створення поштової скриньки.
1. Відкриваємо в браузері сторінку сайту Ukr.net (www.ukr.net) і клацаємо на посиланні Регистрация , яке знаходиться у верхній лівій частині вікна (Я приймаю умови).

[img]http://https://docs.google.com/document/pubimage?id=1RVoaPnYuYCxgfg1HTWsNdakdeRChKcVBLH40TCPfoqo&image_id=1wmHZWwfw5ak5Yu81WSb3fcJPgb02X_E[/img]

Домашня сторінка сайту Ukr.net
2. Заповнюємо поля на веб-сторінці та клацаємо на кнопці Зарегистрироваться (Зареєструватися). Поштова скринька буде створена.

[img]http://https://docs.google.com/document/pubimage?id=1RVoaPnYuYCxgfg1HTWsNdakdeRChKcVBLH40TCPfoqo&image_id=1YsOv5jfdQzxLryetcsqxfiXkLDlaySg[/img]

Форма реєстрації на сайті Ukr.net
Ви будь-коли можете зайти на домашню сторінку Ukr.net, клацнути на посиланні Провірить пошту, ввести логін та пароль й перевірити свою поштову скриньку, використовуючи веб-інтерфейс.
Основні поля. Як правило, в електронному повідомленні повинні бути заповнені всі поля: «Адреса одержувача», «Тема повідомлення», «СС» (саrbоn сору – адреса для копії), «Тіло листа», «Зворотна адреса», доданий файл (аttасhmеnt).
Додатково може бути заповнене поле ВСС (blіnd саrbоn сору), яке використовується для надсилання копії листа за адресою, яку не буде бачити основний одержувач. Допускається відсутність окремих елементів повідомлення (наприклад, доданих файлів), але це краще розглядати як виняток .
Найчастіше не заповнюється поле «СС», особливо, якщо лист надсилається лише одному одержувачу. Іноді відсутнє і саме тіло листа. Так буває у випадках, коли потрібна інформація цілком міститься в темі повідомлення. При цьому, щоб не змушувати одержувача витрачати час на «розпечатування» порожнього листа, в темі так і пишуть – «порожньо» (англійською «еmрtу»).
Поле «Тема повідомлення» зазвичай містить від 3 до 8 слів, що лаконічно відображають його суть. У випадку листа-відповіді поштова програма автоматично розміщує в цьому полі тему вихідного листа, додаючи дві літери «Rе» (від англійського «rерlу» – відповідь). Відсутність теми, як і відсутність супровідного тексту при пересиланні доданих файлів є ознакою поганого тону, і за наявності «обтяжуючих обставин» (наприклад, декілька порожніх листів підряд) часто є причиною ігнорування кореспонденції. В поле «Тема повідомлення» можна скопіювати фразу з самого листа, можна написати щось приємне, можна просто Кіnd rеgаrds frоm Куiv (щирі вітання з Києва). Усе залежить від вашої фантазії.
Тіло листа. Довжина листа, як правило, не повинна перевищувати пів-сторінки – сторінку. Більш довгі повідомлення готують в текстових редакторах і надсилають як додані файли.
Як правило, у відповіді цитується запит (або попередня відповідь) кореспондента з метою нагадати, про що йшла мова в попередньому листі. При цьому рядки, що цитуються зазвичай починаються зі спеціального знака (напр. «>«).
Правила звертання залишаються ті ж самі – якщо партнер переходить від офіційного підпису – прізвище й посада – до менш офіційного, то доречно звертатися до нього по імені: Dеаr Місhаеl, Dеаr Dіаnа (якщо листування відбувається англійською мовою).
Електронний підпис – це спеціально створений файл (sіgnаturе), що являє собою особистий текстовий підпис. Наявність електронного підпису у повідомленнях є не тільки правилом гарного тону для ділового листування, але і прекрасним способом ненав'язливої реклами. Пряма реклама, в «тілі» листа, як правило, сприймається досить негативно, особливо малознайомими й незнайомими людьми. Кілька ж рядків підпису сприймаються, як цілком коректна форма донесення рекламної інформації. У всіх сучасних поштових програм є опція створення електронного підпису.
Електронний підпис не має перевищувати 5-6 рядків. Кількість символів у рядку повинна бути не більше 70-ти. Підпис може містити прізвище та ім'я, електронну адресу, адресу Інтернет-сторінки (якщо така є), а також текст або слоган, що надає уявлення про організацію або послуги
Електронна пошта й Інтернет-сторінка мають бути активними. Не всі поштові програми «розпізнають» адреси електронної пошти й Інтернету, вигляду ivаnоv@mаіl.ru або www.ivаnоv.ru. Вирішується ця проблема легко. Просто до адреси електронної пошти необхідно додати «mаіltо:» а до Інтернет сторінки – «httр://». Одержуємо: mаіltо:ivаnоv@mаіl.ru, httр: //www.ivапоv.ru.
Використовуйте розділову лінію, що відокремлює підпис від основного повідомлення. Розділова лінія звертає більше уваги до наведених даних.
Корисно мати кілька варіантів підписів, які можна гнучко використовувати в залежності від характеру листування .
Наведемо приклад електронного підпису з урахуванням перерахованих вище правил:

Михайло Подранський,
Агент з нерухомості.
mаiltо:роdran@ukr.nеt
httр://www.роdran.kіеv.uа
«Збудуймо рідні стіни разом!»

Не варто відразу намагатися відповісти на «розкопійоване повідомлення», що надсилається всім членам робочої групи, – можливо, його надіслали тільки для ознайомлення. Також не треба відповідати на листи, що не належать до сфери компетенції отримувача, іншими словами, порушувати корпоративну ієрархію і субординацію;
Прикрашаючи повідомлення кольорово-музичними ефектами, можна втратити репутацію в очах партнера, а також заблокувати поштовий сервер адресата, у випадку, якщо пропускна здатність його фільтра недостатня.
Електронна пошта – це комунікація з іншими людьми. Перш ніж відправити лист електронною поштою, треба його прочитати і запитати себе, як би ви відреагували, отримавши такого листа.

3. Практична робота №8: "Електронне листування через веб-інтерфейс".
Уявіть, що Ви є організатором інтернет-конференції. Напишіть ділового листа (тема листа: "П/р№8_Прізвище_І_П”) вчителю інформатики за адресою ???@gmail.com (адресу уточнити у вчителя), у якому запросіть його відвідати лекцію про роботу Великого адронного колайдера та отримати можливість зареєструватися для участі в інтернет-конференції з вченими ЦЕРНу. Обов’язково наголосіть, що лекція відбудеться 24 березня 2012 року об 11 годині в ауд. 279 корпусу №3 Черкаського Національного університету ім.і Богдана Хмельницького, за адресою: бульв. Шевченка, 79.
Закачайте з Інтернету фотографію адронного колайдера та приєднайте до листа вкладеним файлом.
Вкажіть номер телефону, за яким можна уточнити інформацію (тел. ??-??-??) та поставте відповідний смайлик.
Згідно даної інструкції адресат повинен отримати лист, що має такий вигляд:

[img]http://https://docs.google.com/document/pubimage?id=1RVoaPnYuYCxgfg1HTWsNdakdeRChKcVBLH40TCPfoqo&image_id=1NBnMIKxIxXHU5F9XWczWdepeLpu2Q7M[/img]

4. Типові запитання до уроку.
Які дії потрібно зробити, щоб зареєструвати електронну скриньку?
Як приєднати до листа вкладений файл, якого формату може бути цей файл?
З якою метою потрібно писати тему до листа?
Що таке смайлик? Навіщо їх використовують при листуванні?
Що таке електронний підпис?

5. Оголошення домашнього завдання.
Підручник: П. 3.2;
Підготуватись до практичного опитування по запитаннях до уроку.
Надіслати вчителю інформатики листа на адресу ???@gmail.com (адресу уточнити у вчителя) зі скриньки на Gmail, в якому описати правила етикету листування. Лист оформити з дотриманням усіх вимог ділового листування. До листа прикріпити малюнок, що відповідає змісту листа.

Джерело: https://docs.google.com/document/pub?id=1RVoaPnYuYCxgfg1HTWsNdakdeRChKcVBLH40TCPfoqo

Робота - Токи Ксенії
Категорія: Структура персонального комп'ютера | Додав: xenyyy (2012-06-07)
Переглядів: 2921 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту